Zaloguj się przez Facebooka! Zarejestruj się!

~KuchigaiS | użytkownik

imię i nazwiskoJohnny White adresmoja głowa. zarejestrowany06.09.2008 @16:22:43 ostatnio na stronie17.08.2012 @22:33:42

I thought that life
was all about things you couldn't have.

Some part of me had given up wanting anything.

Why?
I'm human, aren't I?


Even though I knew that this was pointless

why did I fall in love?





kontakt i statystyki
emaile-mail ukryty strona wwwmyspace.com/arashi_shiroi
digarty19 komentarze189 posty na forum1

komputer / sprzęt
klocki lego

dodaj komentarz
Aby dodać komentarz musisz się zalogować.

Jeśli nie masz jeszcze konta w digarcie, załóż je lub zaloguj się Facebookiem!
 
Zaloguj się przez Facebooka! Załóż konto w digart.pl Zaloguj się do digart.pl
komentarze
~FES    09.01.2011 @02:09:55
_______
Art for fuck's sake!
~Roxiee    01.04.2010 @22:34:20
Zuo D:
Ja wolę jak mam wszystko krojone, jestem zbyt leniwa >____>

Mam nadzieję, że szybko się zagoi D:

I wzajemnie, wesołego i smexnego : D
_______
♠ ♣ ♥ ♦
~Roxiee    31.03.2010 @23:37:09
D:
Zacięcie palca jest totalnie evul D:
I źle cokolwiek mazac jak w rękę mazającą DD:
_______
♠ ♣ ♥ ♦
~olala349    31.03.2010 @19:04:09
no ba xd
~kaamykk    31.03.2010 @12:03:45
jak to nie mam antenki xDD przecież ja nie mam mózgu, to analogicznie muszę mieć jakąś antenkę xDD
~kaamykk    08.03.2010 @13:20:59
a prosze prasze prawda prawdziwa zawsze wygrywa xD
~vicone    28.02.2010 @12:51:29
ja trawie tylko 3 marki papierosów - camele goldy (lighty to siano),marlboro i ew. pall mall (pall mniej),ale to juz nie tak czesto :P

oczywiscie przypalane moim zippo <cwaniak2> :D
_______
fał i ce o,elo!
~barbieprostytutka    27.02.2010 @21:11:57
Rzecz gustu.
_______
Dancing with myself.
~Roxiee    27.02.2010 @20:36:18
Haa, sesja - nie pójdę na studia w końcu przez to, wszyscy mnie straszą >D

Już połowa łykendu mija i się smutno robi D:
W dodatku marzec, pewnie szykuje się znów jakieś zapalenie oskrzeli, yay!~

Muszem cwiczyc bo cem byc fajna jak chińskie czternastki z deva D;
_______
♠ ♣ ♥ ♦
~Roxiee    27.02.2010 @17:31:20
: DD
Totalnie aligatorowac i widac :3

Kończy mi się czas rozpusty w postaci ferii właśnie :<
A tak ogólnie to nie ma pierdolnięcia i znów się nie będę wysypiac D:
A u Cię? : D
_______
♠ ♣ ♥ ♦
~BartekA    17.11.2009 @23:22:08
no dobrze rozumiem efekt jest naprawdę fajny
hehe prawda same to nie, chciałem mocniej podkreślić pewne założenia odnośnie jej charakteru, czym się zajmuje itp.
~BartekA    17.11.2009 @23:17:24
proszę bardzo naprawdę akwarelami? kurczę, nie podejrzewałbym że tak może wyglądać kolorowanie akwarelami, myślałem że pracę kolorowałaś kredkami, oczywiście praca wyszła Ci bardzo ładnie
dzięki za komentarz ano ma ale w sumie trochę mi o to chodziło
ostatnio edytowane: 2009-11-17 23:18:24
~anima88    01.05.2009 @20:14:04
taaa.... strasznie piekne :/ <tak wiem, refleks w odpowiedzi XD ale nie bywam tu czesto>^^
_______
We'll say goodbye, lost heaven
http://anima88.manifo.com/
~Roxiee    01.05.2009 @17:41:37
xD


Będzie gut i zdrowa, trochu spita wrócisz :D
To się trzym ciepło i pamiętaj, że zawsze mogło byc gorzej!
No
_______
♠ ♣ ♥ ♦
~Roxiee    01.05.2009 @17:35:28
Podobna żem, tylko siem nie wieszom po drzewkach :C

Eeeeek, matura.
Gut będzie :D
_______
♠ ♣ ♥ ♦
~Roxiee    01.05.2009 @17:31:22
Jaki paszczur, jaki paszczur, ja Ci dam paszczura! D[
To ja jestem zetsubou sensei i to ja się mogę dołowac xD

Choc na hetaliowe forum, nooo~
_______
♠ ♣ ♥ ♦
~Roxiee    01.05.2009 @17:23:06
Sama se zmieniła a na mnie się drze xD
Koszula koszula, koszule są fajne <3

D:
_______
♠ ♣ ♥ ♦
~Dzinchan    19.04.2009 @22:19:46
Hehe, znam ten ból Generalnie widać, że kreskę masz ładną, tylko tak od środka zaczynać to zawsze jest trudniej :P
_______
moim stylem jest jego brak.
~Roxiee    19.04.2009 @18:28:00
Wzajemnie dziękowac :D

Zesraj się, a nie daj się - w tym jest siła! xD

ostatnio edytowane: 2009-04-19 18:28:27
_______
♠ ♣ ♥ ♦
~Roxiee    19.04.2009 @18:21:46
Spoooko, ja mam tak samo xD
Cholerny pesymizm jest cholerny, ale z drugiej strony jest dobry, bo widząc wszystko w czatnych barwach człowiek się na niczym nie zawiedzie ^^

Dasz radę, będę trzymac kciuki powtarzając do testów
_______
♠ ♣ ♥ ♦
~Roxiee    19.04.2009 @18:14:49
Nie tylko Tobie D:
Mam dośc psychologów, dośc medycyny [za dużo proszków, za dużo ><], nerwicy, anemii itp. ...
Ale wierz, w takich chwilach trezba sobie powiedziec, że zawsze mogło byc gorzej i robic swoje
_______
♠ ♣ ♥ ♦
~Roxiee    19.04.2009 @18:09:17
Mnie nie stac na żaden, więc wiesz xD

Nauka jest tak samo ważna jak i potrzeby osobiste typu rysowanie.
W końcu na coś kurna chyba ono istnieje xD
_______
♠ ♣ ♥ ♦
~Roxiee    19.04.2009 @17:58:07
Postaram się :D

Jaaaa, tablet, też bym chciała D:
_______
♠ ♣ ♥ ♦
~Roxiee    19.04.2009 @17:50:20
Ale podobno z drugiej strony dobry odstresowywacz...

Ogólnie dym mi sam w sobie nigdy nie przeszkadzał, pewnie z przyzwyczajenia, ale z sama z siebie nie potrafię palic.
_______
♠ ♣ ♥ ♦
~Roxiee    19.04.2009 @17:44:05
W wieku 5 lat pociągnęłam sobie papierosa, zaciągnęłam się porządnie i do tej pory to mnie przestrzega xDDD
ostatnio edytowane: 2009-04-19 17:44:15
_______
♠ ♣ ♥ ♦
1 2 3 4 Następna strona
© 2001-2017 Grupa Onet.pl SA - digart.pl v.6
RSS Wszelkie materiały i wypowiedzi zamieszczone w serwisie należą do ich autorów. Grupa Onet.pl S.A. i zespół digart.pl nie odpowiadają za ich treść.
strona główna | regulamin | zasady korzystania | faq | załoga | RSS | reklama | kontakt